Nike 6.0 Dunk High anmeldelse

in Mac Neulinge/Kaufberatung 20.05.2016 11:10
von Fredericmil | 20 Beiträge

Nike 6.0 Dunk Høj, som navnet antyder, hører til familien af ​​'høje' Nike Dunk produkter, pårørende til det i den familie er folk som "Brugerdefineret Nike Dunk High Back to the Future,» det Nike 6.0 Dunk High Black Coral, Nike 6.0 Dunk High Mint og Nike Dunk Dinosaur Junior, for blot at nævne blot nogle få af alle "høje" Nike Dunk produkter. Jeg vidste ikke rigtig, hvorfor der syntes at være så meget buzz omkring de "høj" Nike Dunk produkter, nike air max 95 indtil jeg fik at bruge Nike High - en sko, jeg har siden (i de få måneder af min bruger det), fået grundigt fortryllet med.

I overensstemmelse med sit navn, Nike 6.0 Dunk High er en virkelig høj sko i den virkelige betydning af ordet "høj". Skoen højde er dog ikke udelukkende baseret på eget tykkelse, fordi så vidt dunk eneste tykkelse går, tykkelsen af ​​denne sko eneste er temmelig meget gennemsnitlige. Højden af ​​Nike 6.0 Dunk High er tværtimod, mest åbenbart på skoens overkrop; hvor skoen starter ganske lav ved basis (hvor tæerne går ind i skoen); og derefter vokser i højde som den skrider frem mod centrum, og kulminerede højde ved enden af ​​skoens tungen (tilnærmelsesvis ved midten af ​​skoen langs) - før den falder svagt mod bagsiden af ​​skoen, måske i et forsøg på at sikre bærerens komfort. De lodrette striber indgraveret på skoens 'udstående' sål på den lave-meste af skoen også bidrage til at gøre disse dunk synes højere, end det ville være, når måles med et målebånd.

Udover højde, en anden meget bemærkelsesværdigt træk af dunks er dens multi-farveegenskaber, og i den forbindelse, Nike 6.0 Dunk synes at være ufortrødent farverige. Min egen par, nike air presto for eksempel, har mindst 6 farver, jeg kan tælle: startende med den sorte, der er malet på en del af skoens sål, der grænser overkroppen af ​​skoene, bevæger sig ind på den gule hvilke farver skoens sål, og bevæger sig ind på den lyserøde at farver Nike kryds vises på kroppen af ​​skoen. Andre farver på min par af Nike 6.0 Dunk High omfatter en nuance af lys blå på to små sektioner af skoen (fremad og på back-meste af skoen overkrop), det hvide på skoens snørrebånd, og en nuance af lys-grå på at køre diagonalt fra den nedre sektion af back-meste af skoen overkrop, hele vejen det højeste punkt af skoen nær spidsen af ​​tungen.

Afslut en høj sko, så Nike 6.0 Dunk kommer med en kæmpestor 18 sko-blonder steder, selvom du kan få ved lige så godt uden at skrue de øverste to (eller flere) par sko-blonder huller. nike air max 90 I overensstemmelse med den moderne tendens i New Nike produkter, er signaturen 'Nike' kryds på kroppen af ​​Nike 6.0 langstrakt på bagsiden af ​​skoen, og hele vejen rundt om at afslutte (med den skarpe kant) på den modsatte side af skoen.

nach oben springen

©2009-2012

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: biggbossvotex
Forum Statistiken
Das Forum hat 7883 Themen und 8376 Beiträge.
Besucherrekord: 108 Benutzer (10.07.2017 09:50).