bet af de sidste par uger har

in Gerüchte und Neuerscheinungen 28.10.2016 04:34
von Labi1995 | 324 Beiträge

I l?bet af de sidste par uger har jeg lagt omkring 30 miles p? et par Hoka Clifton sko, hvilket g?r det det f?Adidas ZX Flux Donne rste par Hokas at jeg har logget mere end en enkelt l?b. Som en mere minimal-orienteret runner var jeg helt nysgerrig at se, hvordan jeg ville klare i en sko i mere maksimale ende af spektret (i det mindste i Nike Air Force 1 Suede Womens form af bl?dhed, hvis ikke total stak h?jde). Erfaringerne har v?ret interessant hidtil, og har givet mig en masse at t?nke over. Jeg planl?gger at skrive en komplet gennemgang af de Cliftons snart, men ?nskede at Nike Air Pegasus 83 Femme dele et par tanker p? min generelle www.allar-bodenbau.deerfaring af at k?re i dem. Jeg er ogs? sp?ndt p? at se, om andre fra en mere minimal baggrund har f?lt p? samme m?de om at k?re i bl?de, loppetjans sko som Clifton. Her g?r! De Adidas ZX Flux Herren synes ikke at ?ndre min Nike Air Max 90 Femme formular meget. Min kadence synes at have opholdt sig ret omkring det er typisk r?kkevidde. Hvis noget, jeg faktisk f?ler, at jeg kan v?re lidt mere op p? min forfod, n?r du k?rer i Cliftons, og dette Nike Roshe Run Femme underst?ttes af det faktum, at de fleste af mine eneste slid hidtil str?kker sig fra mellemfoden fremad.

time is money

nach oben springen

©2009-2012

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: sonisharma7776
Forum Statistiken
Das Forum hat 8495 Themen und 8997 Beiträge.
Besucherrekord: 124 Benutzer (12.09.2017 09:09).