sten alle af dem havde brug for

in User Unterhaltungen 30.11.2016 03:50
von Labi1995 | 324 Beiträge

Der er meget f? absolutter i l?b, men blandt dem er disse - er der Nike Air Max 2016 Dames ingen enkelt "bedste m?de" at k?re for alle, og der er ingen sko type, der fungerer godt for alle. Folk er alt for variabel.
Det bliver sv?rt i mit arbejde, n?r en person, der er nyt for k?rende vil have mig til at fort?lle dem, hvad der fungerer bedst for dem. Vi fors?ger at indsn?vre den ned gennem en r?kke sp?rgsm?l og brugen af ??v?rkt?jer som ganganalyse og arch profiler, men ikke alle passer ind i en one size fits all kassen. Mens disse ting ofte producere gode resultater for mennesker, der bruger traditionelle Nike Air Max 90 Heren sko, det er langt fra perfekt. Disse v?rkt?jer er af meget tvivlsom v?rdi for folk, der ?nsker barfodet typen sko.
Fors?ger at sko horn alle til at g?re kun, hvad Nike Air Max 2016 Damen der virker for os selv er en opskrift p? fiasko. nye l?bere et re reel udfordring. Jeg coaching en nybegynder 5k gruppe lige nu, og n?sten alle af dem havde brug for Nike Air Max 90 Dámské Růžové sko. I stedet fort?lle dem, hvad for at f? vi havde dem enten g? til en lokal specialitet butik eller bare b?re dér gamle sko for en uge eller to. N?r vi havde en fornemmelse af, hvad de kunne lide eller ikke kunne lide ved de sko, de var i jeg var i stand til at komme med forslag til nogle om et andet par. For eksempel har jeg haft en vis succes med forreste Canada Goose Constable Parka Damen skinnebenssmerter ved at f? folk ind i en fladere sko. Nogle havde brug for en bredere pasform. Nogle havde sko s? underdimensioneret deres t?er skubber hele Adidas Zx Flux Femme vejen ud til spidsen. Det er nemmere at komme med forslag, n?r du har en baseline at arbejde med.

time is money

nach oben springen

©2009-2012

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: johngarebi
Forum Statistiken
Das Forum hat 8997 Themen und 9568 Beiträge.
Besucherrekord: 124 Benutzer (12.09.2017 09:09).