Jeg kan ikke vente med

in User Unterhaltungen 26.12.2016 04:42
von Labi1995 | 324 Beiträge

det ligner skoen af ??mine dr?mme! Jeg kan ikke vente med Moncler Vests Mens at pr?ve dette, og jeg h?ber bare, t? boksen Nike Air Max 2016 Womens ikke er for restriktiv. Hidtil Hattoris og Nike Air Max 90 Womens neo stier arbejder for mig. Jeg kan is?r godt lide Nike Air Max Tavas Womens den rummelige t?kappe p? neo trails.I ikke se, hvordan nul dr?be vs 4mm dr?be er alt andet end ubetydelig. Hvis dette er dybest set den samme sko som Kinvara, men med en simpel 4mm mindre drop, hvad er pointen, ud over at s?lge en anden sko? Jeg er ikke bare at v?re en afvigende her - jeg k?rer i Mirage normalt og elsker sko. Jeg kan bare ikke se, hvordan s?dan en lille forskel i h?l h?jde er v?rd at indf?re en anden sko til. Hvis det var 12mm vs 0mm, eller hvis skoen var anderledes p? andre m?der, s? sureInteresting, tak fyrene. Jeg er ikke bare at v?re et ryk eller noget for d?len af ??det - jeg finder det her interessant, og jeg er bare har sv?rt ved at forestille www.capriosa.de sig, at 4 mm g?r s?dan en enorm forskel, Moncler Doudoune Femme Noir is?r n?r vi taler om en skos?l lavet af Nike Air Max 1 Womens skum til at starte med. Men som jeg sagde, jeg Moncler Pas Cher ikke har den massive m?ngde erfaring med de ting, du do.No problem. De ting at t?nke p? er ikke s? meget forskel, at 4 mm har i form af skos?len, men hvordan det 4mm forskel anvendes p? arbejdsomr?det for l?gmusklen og achillessenen. Det er ikke s? stor en aftale for mig nu, men da jeg f?rst startede ud med mere minimal sko k?rer nul dr?be gjorde et nummer p? mine kalve mens en 4mm raise var alt det tog for at undg? ?mhed. Sm? forskelle kan blive kraftigt forst?rret, n?r den anvendes til vores kropsv?v, is?r da de arbejdende elementer i vores muskler er mikroskopiske. Jeg er stadig ikke sikker p?, jeg ville pr?ve at k?re en maraton i et nul dr?be sko.

time is money

nach oben springen

©2009-2012

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: shahanurmf
Forum Statistiken
Das Forum hat 8503 Themen und 9005 Beiträge.
Besucherrekord: 124 Benutzer (12.09.2017 09:09).